f0ll0wers cyuNK ~~

like ..like..& like

Sunday, January 16, 2011

Sampai bila semuanya akan berakhir.

ku biar kalam berbicara
menghurai maksudnya dijiwa
tiada yg lebih setia mendgr sgla coretan hati 
melainkn d ats nota ini atau bersama tinta yg terlakar sendiri
di mana akn ku gapai kekuatn itu
di saat mula melakar bahagia
aku jatuh dalam drta duka
haruskah aku berhenti, mencari tempat sebagai sandaran
tiada kata yg mampu ku ucapkan lagi..
tiada lagi airmata utk dititiskan..
cinta ini...
hanya utk insan yg ikhls menrimanya
bukan untuk dipersendakan..



aku harus pergi,
pergi mencari damai yang hilang
ketenangan yg lari dr kehidupan
tiada siapa yg mahukn drta sbs penghias khdpn
semuanya mahu bhgia..
tapi akn adakah bhgia itu utkku???

ya Allah..
dlm aku membri ksih ini pdMU
Kau membalas umpama ditatang dgn berlian dan permata yg indah
apabila aku memberi cinta ini kepadaMu
Kau tatangkan aku bagai minyak yg penuh
tanpa membiarkn minyak itu tumpah sedikitpun..
tiada erti luka dlm bercinta dgnMu ya Allah..
tiada cinta yg abadi melainkn cinta kpd Allah

Namun...
apabila hati ini kuserahkan kepada insan yg bernama lelaki
ku cintainya setulus hati..
saat keihlsn itu terhampar
bkn kejujuran, keikhlsn, dan kesetiaan yg menatang cintaku
melainkn duka dan kelukaan
hati ini terluka lagi..

cukuplah sampai disini

apa yang harusku katakan lagi
mungkin inilah penantian terakhirku
aku berhenti berharap
berharap kepada sesuatu yg xpasti

cinta,
maafkan aku
maafkan ats kepergianku ini
cukuplah segala yg kau lakar
segala apa yg tlah kau sakiti
aku tidak mampu lagi memberikan hati ini
MAAFKAN AKU, KERANA TIADA LAGI RUANG UNTUKMU DIHATIKU..
TIADA SIAPA LAGI YG AKAN KU HIASI DIHATI INI..
MELAINKAN SUATU HARI NANTI, ALLAH MEMBUKANYA UTK SUAMIKU...
DAN JIKA AKU TIDAK MAMPU BEROLEH BAHGIA DI DUNIA INI,
AKU MEYAKINI AKAN ADA BHGIA YG MENANTI DI AKHRT KELAK
BAHAGIA YG MENJADI PELITA DI KUBURKU,
MENJADI BANTAL DI LENA PANJANGKU...
DAN NADI DALAM SETIAP HELAAN NAFASKU.. 

No comments:

My Blog List

Powered By Blogger