f0ll0wers cyuNK ~~

like ..like..& like

Thursday, January 6, 2011

Ohh Mejuez: Contest Siapa Punya Header Paling Cool ( sampai 14 Februari 2011)


CONTEST  





Ouh buat kali pertama aku nak buat giveaway untuk follower follower aku
ehe , sebenarnya dah lama teringin nak buat
lagi lagi sejak follower bertambah jadi 200+ nie :)

thanks ya~

Tajuk 
Contestnya Adalah
"Siapa Punya Header Paling Cool?!"
so siapa punya paling cool??
adakah anda???? 
aku akan terjah satu per satu ke blog korang :D
 blog siapa punya header paling cool
dia akan menang

Syarat-Syarat :


1-WAJIB jadi follower blog ini :) 

2-Buat entry pasal giveaway nie , simple simple je dah cukup
.
3-Letakkan Banner Di Side Bar (tak nak pun tak pew..) janji ade banner contest tu.. >_<

4-Tag 5 Orang je rakan anda yang selalu ONLINE Blog/Si Blogwalking.
    Beritahu mereka pasal contest ini ok :)

5-Tinggalkan link URL Entry Anda 
    dan ID Follower Anda 


Di Comment Post Bawah Ini

Simplekan ?

3 Orang Pemenang
Bertuah Akan Dicari !!
untuk 

 Memilih Hadiah

Pilihan Pertama

HADIAH MESTERI
dengan harga

RM 50 / Pertama
RM 30 / Kedua
RM 20 / Ketiga

Yang Akan Di Pos Terus Ke Rumah Korang!!

atau 

Pilihan Kedua 

RM 50 TopUp (Pertama)  
RM 30 TopUp (Kedua)
RM 20 TopUp (Ketiga)


Minta maaf , saya masih belajar , duit pun tak banyak :)
Modal RM100 jew.. =D

Pemenang Dipilih Secara Manual Sahaja
"Siapa Header Paling Cool?!"
Dia Akan Menang
Pada 20 Februari 2011


Tarikh Tutup  : 14 Februari 2011
 (hari jadi aku time tu :D)

Tarikh Diumumkah Pemenang : Rabu 16 Februari 2011


p/s : sapa yg minat..join nie k :) i tlg promote je

No comments:

My Blog List

Powered By Blogger