f0ll0wers cyuNK ~~

like ..like..& like

Saturday, January 8, 2011

Aq Lebih Mengerti

sebenarnya hati aku sudah jatuh hati 
aku rasa gembira kenali dia..
sebab dia ambil berat terhadap aku..
walaupun kita jauh hati saya tetap
berada dekat dengan dia..
saya tau dia jatuh hati :)
saya pun begitu..
saya rasa serba salah sebab saya
takut kehilangan.. sebab kita berjauhan..
bukan bermaksud aku ade yang lain.. dalam hati aku tiada
siapa pun.. aku taknak kehilangan..
"kehilangan" yang bermaksud taknak berlakunya kesedihan, kekecewanan, duka lara...
saya mau ia biar kekal macam ni.. 
sebab gambaran "sayang" saya sayang susah nak ditafsirkan...

saya memang sayang dan sentiasa sayang
siapa yang sayang saya..
setiap detik dalam hati ni sentiasa berharap juga...
Terima Kasih Claus..


Sama-sama awk ~~~ skrang misz clauz lbh mgerti ...

No comments:

My Blog List

Powered By Blogger