f0ll0wers cyuNK ~~

like ..like..& like

Friday, January 21, 2011

AKU & DIA





Bagaikan sebuah cerita aku dan dia

bermula hanya matanya yg mempersona

dia membuatkan hari-hariku sempurna



Bagai sempurna tiada cela

 malamku gelisah di buat nya 

siang nya ku tertanya 

jika kau tak bersama..



Kau hadir tika ku sunyi
kau hadir tika ku keseorangan

kau hadir bila aku hampa




Tapi kini????


Adakah ini takdir atau sebalik nya???

Hilangnya di kau tanpa pesanan


Membuat siang dan malam ku tiada erti
Desiran sayu selalu kedengaran di telinga

seakan memahami situasi aku 

Pedih dan kecewa tidak terhingga

Rindu aku padamu seakan laut

Tidak pernah lekang walaupun sesaat dari pantai

ku benar-benar rindu padamu




Sayang...

Adakah kau merasa jua??

Rasa rasa rindu pada ku??

Rasa sayang pada ku???

Andai kau mendengar rintihan ku

Hadirlah di hadapan ku

Bawa lah ku terbang bersama mu

 Agar kita mampu warnai dunia bersama 







No comments:

My Blog List

Powered By Blogger