f0ll0wers cyuNK ~~

like ..like..& like

Tuesday, January 31, 2012

Wajah Kartun apabila Tua

Assalamualaikum.....

Pasti zaman kanak-kanak korang dipenuhi dengna dunia kartun  kan? Huhuhu.. 
Ala jangan nak tipulah... Pagi-pagi mesti dah terpacak depan TV..  Kalau macam aku dulu... Pukul 9.00 pagi Sabtu aku dah terpacak nak tengok Chibi Maruku Chan, Dragon Ball dan macam-macam lah.. Huhuhu.. Mesti korang pun ada jugak wat cam tu kan? huhuhu..

Tapi, pernah tak korang bayangkan, bagaimana rupa kartun-kartun yang korang minat tu, bila sudah beranjak ke usia tua? Huhuhu..
Di bawah ni, ada beberapa watak kartun yang digambarkan ketika mereka tua.. 
Tak banyak pun.. Sikit jerk.. Jom  tengok..








1. TWEETY..

Ha, korang mesti kenal kartun burung kuning ni kan? Comel sangat masa muda dulu.. Sangat bijak untuk mengelakkan diri dari dimakan kucing atau anjing..huhuuhh...



2. BARBIE
Ha, semestinya ramai yang suka dengan anak patung barbie ni kan? Tak pun selalu jerk terpacak depan TV waktu cuti sekolah.. Nak tengok kartun barbie kat TV3.. Barbie as Rapunzel lah, cam-cam lah...






3. Hulk
Kartun atau watak movei berwarna hijau yang kuat..huhuhu..
4. Superman
Yeah..kartun ni pun ramai yang suka..Terutama movie nya..huhuh.
. Sampai ada orang buat teka-teki yang agak sengal-sengal ubi...
Banyak-banyak orang, orang apa paling bodoh?
Jawapan : Superman..Sebab dia pakai seluar dalam kat luar..
Hahahaah.. MOTIF?


apa2 pun ..enjoy k.. jgn lah jd superhero klau x dah x larat..hehehe...
ok... bbye smua...
 

creadit to : cikgu fiq :)

1 comment:

Uncle Jonni said...

kiut gile tweety tu...
huhuhuhu

My Blog List